Zo’n 25 jaar geleden zijn we gestart met de schoonmaak met RAPID Interieurverzorging BV, op de hoogtijdagen hebben zo’n 75 personeelsleden voor ons familiebedrijf gewerkt. We hebben altijd 24/7 klaargestaan voor klanten en collega-bedrijven en zullen dat ook altijd blijven doen! Da’s onze pure ontzorging waar we van houden.
schoonmaakWe hebben ons aangepast en klanten steeds meer/betere service en producten geleverd, waardoor we geleidelijk groeiden en de klappen van de zweep hebben leren kennen. Maar we zijn altijd eenvoudig onszelf gebleven. Omdat we wereldwijd actief zijn geweest in de schoonmaak hebben we een schat aan ervaring opgedaan; we pakken up problematiek graag aan en lossen deze op.
We werken met betrouwbaar personeel, waar we ook over de vloer komen en waarmee we een hechte vriendschappelijke relatie hebben opgebouwd hebben door de jaren heen. Zo hebben we met z’n allen gezamelijk Buitenlandtrips gemaakt, en houden we op kantoor nog altijd onze cook-outs, en we houden ook parties. Ook gaat ons personeel mee naar VIP-events; zo kennen we elkaar door-en-door en dat is de basis voor ons wederzijds vertrouwen!
Nadat we de activiteiten  van ons familiebedrijf RAPID hebben overgedragen aan IFM zijn de diverse processen verder geoptimaliseerd. Maar we blijven altijd dezelfde familie, trouw aan elkaar en onze klanten.

 

480

Gebouwen Schoongemaakt

 

520

Tevreden Klanten

 

Voormalig

OSB Lid (actief raadslid), VCA diploma’s aanwezig.

 

7.000

Stoelen schoon elke week

 

ZO WERKT IFM

Sinds 5 jaar hebben we GEEN prijsverhogingen hoeven doorvoeren, dit omdat we optimaal ons bedrijf runnen. Zo hanteren we de beste prijzen voor het mooiste schoonmaak-werk. Want daar begint het allemaal mee: met schoonmaak.

 

26 JAAR TOEGEWIJD WERK

Bij onze klanten gebeurt veel: Archivering, Barbeques, Uitverkopen, Voetbalwedstrijden… Dan moet je wel ECHT klaarstaan, en verstand hebben van zaken. Het inzicht en verstand hebben van ad-hoc probleemoplossen zit ons in het bloed en da’s echte Meerwaarde voor u.